Leszokni a dohányzásról, ha még nem késő. SZÍVDERÍTŐ Nem igaz, hogy idősen már nem érdemes leszokni!


Ez már évtizedek óta ismert tény. De még mindig meglepődhetsz, mit tesz veled, ahogy azon is, hogy a vele kapcsolatosan elterjedt mítoszok mennyire távol állnak a valóságtól.

© 2015-2020 © Bowman and Becker Kft.

Csak alkalomszerűen cigizek, attól nem lesz bajom. Minden egyes cigaretta károsítja az egészségedet, hiába gondolják egyesek, hogy a hétvégi bulizás alkalmával elszívott negyven szál hét közben kitisztul a szervezetükből. A dohányfüst esetében nincs olyan, hogy biztonságos szint.

Hogyan szokj le a dohányzásról?

Relatíve kis mennyiségű nikotin ha még nem késő könnyen függőséget okoz, ahogy a tüdőbe jutó kevés füst is negatívan befolyásolja annak működését. Az orvosok tényként kezelik, hogy napi átlag cigaretta elfüstölése már megduplázza annak valószínűségét, hogy szívbetegség végezzen veled.

Az egyetlen biztonságos mennyiség a nulla. A gyengébb cigaretták biztonságosabbak.

A dohányzásról leszokás előnyei:

Nem véletlen, hogy a cigaretták ma már nem forgalmazhatók light néven. A kutatások bebizonyítottákhogy ezek sem biztonságosabbak.

leszokni a dohányzásról, ha még nem késő hagyja abba a dohányzást szédül beteg

A gyártók persze különféle színű csomagolásban hozzák forgalomba a névlegesen alacsonyabb nikotintartalmú cigiket, ezzel utalva rá, hogy melyik a light vagy a mild. Az igazság viszont az, hogy ez csak az eladások miatt van így, dohányzáskor közel azonos mennyiségű kátrány jut a szervezetbe, tekintet nélkül arra, hogy milyen színű a csomagolás.

Akárha húsz vagy harminc éve dohányzol, nem késő abbahagyni.

leszokni a dohányzásról, ha még nem késő hogyan lehet leszokni a dohányzásról, amikor nincs kedve hozzá

Akármikor teszed le a cigit, egészségesebb leszel és az életminőséged is javulni fog. A vérnyomás és a pulzus csökken, a leszokni a dohányzásról jobban végzi a dolgát — ezek azonnali hatások, amiktől gyakorlatilag rögtön jobban fogod magad érezni. A leszokás esélyt ad a szervezetnek a gyógyulásra, lehetőséget a megkönnyebbülésre és időt a károk mérséklésére.

A leszokás után egy évvel a szívelégtelenség bekövetkezésének valószínűsége felére csökken, év alatt pedig az esélyek megegyeznek azzal, aki sosem dohányzott.

Hogyan rombolja a dohányfüst a szervezetet?

A szervezeted erős. Leszokni sosem késő és sosem felesleges. Az igazság az, hogy nagyon kevés információ áll rendelkezésre, és aminek végképp a hiányában vagyunk, az a tapasztalat. Az e-cigaretták még nem léteznek olyan régen, hogy tudnánk, mit okoz évtizedes használatuk.

leszokni a dohányzásról, ha még nem késő kilépő csoport

Nagyon valószínű, hogy kevésbé ártalmasak a hagyományos füstöléshez képest, de nikotint, nehézfémeket és ultrafinom részecskéket ezekkel is bejuttatsz a tüdődbe. A kevésbé rossz még nem jelent teljes biztonságot. A dohányzás káros hatásait lehetetlen ellensúlyozni, még akkor is, ha egyébként tökéletesen egészséges életmódot folytatsz, ami egy dohányos esetében amúgy nem túl valószínű.

leszokni a dohányzásról, ha még nem késő gyorsan hagyja abba a dohányzást népi módon

Sem a sport, sem az egészséges ételek, sem a vitaminok szedése nem képes rá. Minden egyes cigaretta ártalmas az egészségedre, és egyébként megelőzhető betegségek kialakulásához vezet.

Sütik használata

A rákos megbetegedések különféle formái, a szív- és érrendszeri, keringési zavarok, valamint a légzőszervek betegségei mind összefüggésben állnak a dohányzással. A kockázatok csökkentésének legjobb módja pedig a leszokás.

  1. Te is dohányzol?
  2. Nem egyszerű egyik napról a másikra egy több éves, évtizedes rossz szokást elhagyni.
  3. Hagyja abba a dohányzás mellkasi fájdalmát a jobb oldalon
  4. Hallgassa meg A. karr a dohányzásról való leszokás egyszerű módját
  5. Számítás a dohányzásról való leszokáshoz
  6. Az Aspirin® Protect-ről A szív- és érrendszeri betegségek fő rizikófaktora: a dohányzás A dohányzás a szív-és érrendszeri betegségek egyik fő rizikófaktora.

Semmi más. Bár sokan azt hiszik, a nikotin magában rákkeltő, ezt semmilyen tudományos tény nem leszokni a dohányzásról alá. Rendkívül addiktív szerről van szó, aminek esetében főként a bejuttatás módja, tehát a cigarettafüst ártalmas.

Nyomdai szolgáltatás

A füst mintegy hetvenféle rákkeltő anyagot, nehézfémeket és kátrányt tartalmaz. Ehhez képest a leszokást segítő helyettesítő termékek ezek egyikét sem.

Ezek a szerek az életedet menthetik meg, ha általuk képes vagy elhagyni az egyik legkárosabb szenvedélyt, a dohányzást. Kezdj új életet, szokj le a dohányzásról még ma! Segítségre van szükséged? Írj nekünk!